ترندهای طراحی مدمد و طراحی لباس

رنگبندی در تابستان

نکات برگزیده مطلب
  • دانش قدرت است
  • در آینده ممکن است
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • Tip of the day: That man again
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • Spieth در خطر ناپدید شدن

در فصل تابستان انسان زمان بیشتری را در بیرون سپری می کند و گرمای هوا می تواند کلافه کننده باشد بنابراین ما در این فصل باید با هوشمندی لباس بپوشیم تا بتوانیم گرما حاصل را کاهش دهیم. در تابستان به دلیل گرمای هوا باید لباس هایی با رنگ های روشن بپوشیم تا بدن از یک تعادل مناسب برخوردار شود. در این مقاله ما به شما آموزش می دهیم چه رنگ بندی ها را ست کرده و در این فصل بپوشید.

در انتخاب رنگ های مناسب بهتر است با توجه به رنگ پوست، مو، چشم رنگ مناسب را انتخاب کنید.

اصول انتخاب رنگ لباس متناسب با انواع پوست

برای انتخاب صحیح رنگ رگ های دست خود را برای تعیین رنگ پوست خود بررسی کنید. نگاهی به رنگ رگهای برجسته در مچ دست خود بیاندازید. اگر رگهای شما بنفش یا آبی رنگ باشند، پوست شما سرد است. اگر رنگ پوست شما سرد است اگر پوست شما سرد باشد بهتر است از رنگ های خنک و رنگ اقیانوسی استفاده کنید همینطور رنگ هایی مانند : صورتی، زمردی و بنفش خالص و آبی یخی. برای خنثی کردن آن ها نیز می توانید از خاکستری، سفید و طلایی استفاده کنید اما از نارنجی و زرد اجتناب نمایید.

اصول انتخاب رنگ لباس متناسب با انواع پوست

اگر رنگ رگ ها ی شما سبز و آبی باشد، پوست شما گرم است و این به این معنی است شما دارای پوستی با رنگ خنثی هستید و میتوانید با آسودگی خاطر انواع رنگ ها را بپوشید.

برای آشنایی دقیق تر با رنگ پوست به سایتی که ما لینک آن را در ادامه قرار دادیم مراجعه کنید.(ادامه)

برای آشنایی با مبانی اصول اولیه طراحی لباس می‌توانید به لینک مراجعه کنید.

رنگ چشم در انتخاب رنگ لباس

چشمان تابستانی معمولاً فندقی آبی، خاکستری، سبز یا خاکستری روشن هستند. قومیت هایی با پوست تیره چشمان قهوه ای مناسب آنهاست. در تابستان اگر از خواستید از لنز استفاده کنید حتما به این نکات توجه کنید.

رنگ مو در انتخاب اصولی رنگ لباس

موها می توانند سایه رنگی از بلوند تیره ​​تا قهوه ای تیره باشند، اما آنچه موهای تابستان واقعی را مشخص می کند، عدم براقیت است.

در تابستان چه رنگ لباسی بپوشیم ؟

فراموش نکنید که بدن شما گرما تولید می کند و دمای بدن شما از درجه حرارت هوای محیط بیشتر است. درنتیجه اگر در تابستان لباس ها و مانتوهای روشن بپوشید، این گرما راحت تر به بیرون بدن منتقل می شود. در ادامه رنگ های مناسب برای تابستان را می گوییم.

قبل از اینکه به ادامه مطلب بروید بهتر است مطالعه ای در زمینه رنگ و چرخه رنگ داشته باشید و من به شما پیشنهاد میکنم تا به سایت متمم مراجعه کنید.

در تابستان چه رنگ لباسی بپوشیم ؟

  • رنگ سفید را در الویت خود قرار دهید:

رنگ سفید رنگی خنک است و رنگ مورد علاقه طراحان لباس است. این رنگ نماد پاکی و معصومیت است. رنگ سفید برای تابستان بی نظیر است؛ یکی از ویژگی های لباس هایی با رنگ سفید این است که لکه و آلودگی در آن پدیدار است و همین به فرد این امکان را می دهد تا به شست و شو لباس و رعایت نظافت بیشتر توجه داشته باشد. لباس هایی با رنگ سفید احساس خنکی را به فرد القا می کنند چون نور خورشید را جذب نمی کنند و بدن را خنک نگه می دارند.

  • رنگ طبیعت، سبز:

همانطور که می دانیم رنگ سبز نماد طبیعت است و همراه خود نشاط، شادابی و اعتماد به نفس می آورد. این رنگ بسیار روح نواز است و آرامش را به ما القا می کند. رنگ سبز را می توانید با رنگ زرد، صورتی و سفید ترکیب کنید و از یک استایل شیک برخوردار باشید.

رنگ سبز از دیگر رنگ های مناسب تابستانی است که بسیار راحت با سایر رنگ ها هماهنگ می شود و دما بدن را پایین نگه می دارد.

  • رنگ آبی :

رنگ آبی حال حس معنوی و امنیت را به همراه آرامش به فرد منتقل می کند. دیدن رنگ آبی موجب ترشح مواد شیمیایی آرام کننده در بدن می شود. این رنگ یکی از رنگ های مناسب فصل گرماست زیرا احساس خنکی بسیاری به فرد می بخشد.

  • رنگ زرد:

از رنگ های جذابی که می توانید در تابستان استفاده کنید زرد است است، این رنگ یاد آور خورشید است و انرژی، نشاط، سرزندگی و پویایی را القا می کند. زرد یکی از مناسب ترین و بهترین رنگ برای تابستان است. رنگ زرد با خنده و امید مرتبط است.

  • طیف رنگ بنفش:

رنگ بنفش مخصوصا رنگ بنفش کمرنگ یک رنگ شیک و جذاب که جزو رنگ های شادابی و آرامشبخش که برای تابستان بسیار مناسب است و با هر رنگی قابل ست است.

  • قرمز پرکاربردترین رنگ تابستان:

رنگ قرمز یکی از جذاب ترین و پرکاربرد ترین رنگ های تابستان است. این رنگ ضربان قلب فرد را بالا می برد و حس خوب را به فرد منتقل می کند. حتما در تابستان از رنگ قرمز استفاده کنید تا شما را جذاب تر کند.

  • رنگ صورتی:

رنگ صورتی طیف های متعددی دارد. یکی از جذاب ترین آنها، صورتی چرک است که بسیار مناسب تابستان و لباس تابستانی است. این رنگ توانایی ست شدن با تمام رنگ ها را دارد. به شما پیشنهاد می کنم در تابستان حتما از این رنگ استفاده کنید.

  • رنگ پرتقالی:

پرتقالی یکی از بهترین انتخاب ها برای تابستانی است. این رنگ محبوب سلبریتی هاست و هرساله افراد معروف زیادی از این رنگ برای مراسم های مختلف استفاده می کنند. پرتقالی از خانواده نارنجی است و رنگ مکمل آن، سبز-آبی است که با هم ترکیب خوبی داشته و استایل را جذاب می کند.

برای اینکه بتوانید از رنگ بندی درست در فصل تابستان استفاده کنید بر روی لینک کلیک کرده و کتاب هنر رنگ اثر یوهانس ایتن را تهیه کنید.

در تابستان چه رنگ هایی را باهم ست کنیم؟

در تابستان چه رنگ هایی را باهم ست کنیم؟

  1. بنفش وآبی:

دو رنگ بنفش و آبی مکمل یکدیگر هستند و ترکیب آن دو باهم بسیار جذاب است. در ترکیب این دو رنگ دقت کنید و از هردوبه یک نسبت استفاده کنید.

  1. صورتی و آبی:

ترکیب این دو رنگ بسیار دوستداشتنی و زیبا است. ترکیب این دو رنگ در کنار هم احساس رویاگونه ای را منتقل می کند. ست کردن این دو در کنار یکدیگر را حتما جزو گزینه های خود قرار دهید.

  1. سفید:

پوشیدن لباس سفید جزو بهترین گزینه ها برای تابستان است تا از شر گرما خلاص شوید. پیشنهاد ما به شما پوشیدن لباس های سفید گشاد مثل مانتو های بلند و راحت و شلوار دامنی است. اگر تا به حال چنین گزینه ای را امتحان نکرده اید دست به کار شوید و برای ادامه ی تابستان یک ست سفید کامل تهیه کنید.

  1. قرمز و سبز:

قرمز و سبز نیز مکمل یکدیگر هستن و ترکیب این دو رنگ کنار هم بسیار جذاب و تابستانی است. شما می توانید برای یک قرار چای از ترکیب مانتو قرمز و کیف سبز استفاده کنید و جذابیت خود را دو چندان کنید.

برای ست کردن رنگ های بیشتر با بکدیگر به شما خوانندگان پیشنهاد میکنم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

3 نکته در خصوص رنگ بندی در تابستان که هر فردی باید بداند:

3 نکته در خصوص رنگ بندی در تابستان که هر فردی باید بداند:

  1. از رنگ های روشن بیشتر استفاده کنید

رنگ های روشن انعکاس بالایی دارند. این رنگ ها، نور خورشید و انرژی حاصل از آن را بازتاب می دهند به همین خاطر از احساس گرما جلوگیری می کنند. پس در انتخاب لباس در تابستان دقت کنید که از رنگ های روشن بیشتر استفاده کرده باشید.

  1. رنگ های سرد را از یاد نبرید

رنگ هایی مانند آبی، فیروزه ای، نقره ای،… در دسته رنگ های سرد قرار می گیرند. این رنگ ها برخلاف رنگ های گرم، احساس سردی و آرامش را منتقل می کنند. به همین دلیل این رنگ ها برای فصل تابستان مناسب است.

  1. رنگ های خنثی را در تیپ خود جای دهید

رنگ هایی مانند خاکستری، سفید و .. رنگ های خنثی هستند، در واقع بین گرمی و سردی این رنگ ها تعادل وجود دارد و به خاطر همین ویژگی شما می توانید به راحتی با این رنگ ها لباس خود را ست کنید. استفاده از رنگ خنثی باعث می شود توجه به رنگ اصلی بیشتر شود. بنابراین توصیه می شود که برای فصل تابستان ترکیبی از رنگ های سرد و خنثی را بپوشید.

به شما خوانندگان عزیز پیشنهاد می کنم به مقاله لباس تابستانی ما سر بزنید. حال ممکن است از خود بپرسید چرا؟! چون در این مقاله ما درباره جنس پارچه مناسب، استایل مناسب هر فرد در تابستان صحبت کرده ایم.

سخن آخر

خیلی خوشحال هستیم که تا انتها مقاله همراه ما بودید، ما در این مقاله در خصوص انواع رنگ های مناسب در تابستان و ترکیب بندی آن با یکدیگر و نکات ضروری که در تابستان باید به آن توجه کنید صحبت کردیم. امیدوارم خواندن این مقاله برای شما مفید بوده باشه.

مقالات مرتبط

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button