تبلیغات و بازاریابیتبلیغات و رسانه

دیلیت اکانت تلگرام

تلگرام یک برنامه پیام رسانی است که با اولویت سرعت و امنیت در تبادل اطلاعات پا به عرصه رقابت جهانی گذاشت. این نرم افزار واقعا سریع، ساده و البته رایگان است و یکی از دلایل محبوبیت بسیار زیاد آن در میان کاربران همین ساده بودن کاربری می باشد. شما می توانید از تلگرام تقریبا بر روی همه دستگاه های موبایل خودتان از جمله تلفن همراه هوشمند، تبلت و حتی کامپیوتر شخصی خودتان استفاده کنید.

دیلیت اکانت تلگرام

تلگرام چیست؟

تلگرام هم اکنون یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها یا برنامه های پیام رسان موجود به شمار می رود که قابلیت های بسیار متعددی را در اختیار کاربران قرار داده و استفاده از تمام سرویس های آن رایگان است. تلگرام ویژگی های متعددی دارد که آن را از سایر اپلیکیشن های پیام رسان متمایز می کند.

به عنوان مثال تلگرام از سیستم رمزنگاری سر تا سری بهره می برد و به هیچ عنوان اجازه دسترسی سایر افراد به حریم خصوصی کاربران را نمی دهد.

در واقع تلگرام یک برنامه پیام رسان یا اصطلاحا مسنجر است که امکان رد و بدل پیام های متنی، صوتی، فایل های تصویر، ویدیویی و غیره را به صورت رایگان و از طریق شبکه اینترنت امکانپذیر می کند. این اپلیکیشن همچنین از امکان ساخت گروه و انجام گفتگوهای گروهی و ساخت کانال هم پشتیبانی به عمل می آورد. همچنین در حال حاضر امکان برقراری تماس صوتی مستقیم از طریق اینترنت هم به تلگرام اضافه شده است و انتظار داریم به زودی شاهد پیاده سازی آن در نقاط مختلف دنیا باشیم.

تلگرام چیست؟

ویژگی های اصلی تلگرام چه هستند؟

تلگرام مجموعه ای از ویژگی ها و قابلیت های مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد. این موضوع سبب شده که برنامه تلگرام بسیار محبوب شود. مطمئنا در یک پاراگراف کوتاه قادر به شر تمام قابلیت های تلگرام نیستیم، بنابراین مجبوریم از بسیاری موارد صرف نظر کنیم. یکی از اصلی ترین ویژگی های تلگرام مربوط به امنیت بالای آن می شود. تلگرام از سیستم رمزگذاری سر تا سری (End to End Encryption) بهره مند است و به این صورت از حریم خصوصی کاربران حفاظت می کند.

سرعت عملکرد تلگرام بسیار بالاست و تیم توسعه دهنده آن به شدت در تلاش هستند تا عملکرد آن را بهبود بخشند. از اینرو هر روز قابلیت های جدیدی به این برنامه اضافه می شود.

تلگرام امکان ساخت ربات و تعامل با سایر برنامه ها نظیر اینستاگرام را از طریق دستورات IFTT فراهم می کند.همچنین تلگرام سازگاری بسیار عالی با سیستم عامل های مختلف دارد.

تلگرام همچنین به صورت تحت وب قابل اجراست. این موضوع به آن معناست که شما می توانید تلگرام را از طریق مرورگر و بدون نیاز به نصب هیچ برنامه یا اپلیکیشن جانبی در کامپیوتر، لپ تاپ و غیره اجرا کنید.

برای آشنایی با چگونگی تبلیغات هدفمند در تلگرام می‌توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

برنامه تلگرام توسط چه کسانی پشتیبانی هدایت می شود؟

تلگرام به صورت کلی توسط دو فرد اصلی با نام های نیکلای دورف (Nikolai Durov) و پاول دورف (Pavel Durov) پشتیبانی و هدایت می شود.

نیکلای دورف از نظر مسائل فنی و تکنیکی مجموعه توسعه دهنده برنامه تلگرام را هدایت می کند و پاول دورف حمایت مالی ایدئولوژیک مجموعه را بر عهده دارد. آقای نیکولای دورف پروتکل داده های سفارشی و منحصر به فرد را برای تلگرام ایجاد کرده است که متن باز، فوق العاده امن و بهینه سازی شده به منظور ارتباط همزمان با مراکز داده مختلف محسوب می شود. جالب است بدانید که تلگرام به طور کاملا رایگان عرضه شده و تمام نیازهای مالی آن توسط آقای پاول دورف تامین می شود.

چگونگی ورود یا عضویت در تلگرام

عضویت در تلگرام بسیار ساده است و با طی چند مرحله ی کوتاه انجام می پذیرد. پیش از هر چیزی باید این اپلیکیشن پیام رسان را برای یکی از پلتفرم های دسکتاپ، اندروید، ویندوزفون و یا iOS دانلود نمایید. پس از باز کردن تلگرام برای نخستین بار با صفحه ای مواجه خواهید شد.

روی گزینه Start Messaging کلیک کنید تا به مرحله ی بعد فرستاده شوید. در پنجره ی Your Phone پیش شماره کشور ایران را انتخاب و شماره تلفن خود را بدون در نظر گرفتن صفر ابتدایی وارد نمایید.

پس از آن باید کدی که توسط پشتیبانی تلگرام به شماره موبایل تان فرستاده می شود را در قسمت Code وارد و تیک بالای صفحه را بزنید. در صورتی که کد وارد شده صحیح باشد به بخش بعدی منتقل می شوید و با وارد کردن نام و نام خانوادگی ثبت نام شما به پایان می رسد.

همچنین اگر می خواهید روند ثبت نام خود را لغو کنید، کافیست روی گزینه ی Cancel registration در پایین صفحه ضربه بزنید.

برای آشنایی با چگونگی تبدیل پیچ اینستاگرام به پیچ تجاری بر روی لینک کلیک کنید.

دیلیت یا حذف اکانت تلگرام

شاید خود تلگرام بعد از یک زمان مشخص [بسته به انتخاب مخاطب] اکانت شما را دی اکتیو کند اما گاهی اوقات مجبورید طی کمترین ثانیه ها تمام فعالیت هایی که انجام داده اید را پاک نمایید. برای حذف اکانت تلگرام ابتدا باید به لینک دیلیت آن به آدرس my.telegram.org/deactivate رفته و درون فیلد Your Phone Number شماره خودتان با پیش شماره کشوری که هستید [مثلا 0098 برای ایران] بنویسید. سپس گزینه Next را بزنید.

الان یک صفحه متفاوت با فیلدهای Your Phone Number و Password به وجود خواهد آمد. شماره را که قبلا داده اید پس نوبت به بخش دوم می رسد. برای آن، بعد از این که روی گزینه Next طی مرحله قبلی کلیک نمودید بلافاصله یک پیام از سوی Telegram Notifiacation برای تلگرام شما فرستاده شده که دارای کدی با چندین کلمه و عدد است. حالا باید جای قسمت Password همین این کد را بنویسید.

فقط فراموش نکنید که Password به حروف کوچک و بزرگ است. بعد از آن دکمه Sign in را بزنید. اینجا یک صفحه با توضیحات مختلف پیرامون عواقب حذف تلگرام نشان داده شده و پس از نوشتن علت دی اکتیو اکانت [مهم نیست چه بنویسید] روی Done کلیک کنید.

اکنون یک پیغام برای اطمینان شما از حذف اکانت به نمایش گذاشته می شود و تنها کافیست به واسطه Yes, delete my account به این روند نسبتا طولانی پایان دهید.

 

دیلیت یا حذف اکانت تلگرام

هنرمند شهرت رو در دیپیا پیدا کن

اولین سایت کاریابی هنرمندان

اینجا پروژه بگیر یا خودت رو معرفی کن

سخن آخر

با توجه به همه گیری استفاده از تلگرام در بین عموم مردم در این مقاله تصمیم گرفتیم شما را با چگونگی دلیت اکانت تلگرام آشنا کنیم. ممنون از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

مقالات مرتبط

9 Comments

  1. I have been browsing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It’s pretty worth enough for me. In my view, if all web owners and bloggers made good content as you did, the net will be much more useful than ever before.

  2. Oh my goodness! an incredible article dude. Thank you Nevertheless I’m experiencing situation with ur rss . Don’t know why Unable to subscribe to it. Is there anybody getting identical rss drawback? Anybody who is aware of kindly respond. Thnkx

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button