عکاسیهنرهای دیجیتال

نرم افزارهای ویرایش عکس

امروزه ویرایش یا Edit عکس طرفداران بسیاری یافته است. از این رو افراد زیادی به دنبال استفاده از برنامه و اپلیکیشن های مفید و موثری جهت ویرایش عکس های خود می باشند. شما هم اگر از علاقمندان به این موضوع هستید در این مقاله با ما همراه باشید تا در ادامه با کاربردی ترین برنامه ها و اپلیکیشن های ویرایش و Edit عکس آشنا شوید.

معرفی نرم افزار های ویرایش و ادیت (Edit)عکس

امروزه نرم افزارها و برنامه های متنوع و حرفه ای زیادی برای ویرایش و ادیت عکس و فیلم وجود دارد که هم قابلیت اجرا و استفاده بر روی کامپیوتر را دارند و هم سیستم های اندروید گوشی های تلفن همراه.

اما از آنجا که همه کاربران نمی خواهند با تنظیمات پیچیده و جزیی و محیطی پر از منو و دکمه های عجیب و غریب در کامپیوتر روبه رو شوند و دوست دارند تنها با چند کلیک خلاقیت خود را نشان داده و تصویری شگفت انگیز خلق کنند، برنامه و اپلیکیشن های اندروید طرفداران بیشتری دارد.

از این رو ما در این مقاله ابتدا به معرفی بهترین برنامه و اپلیکیشن های ویرایش و ادیت عکس در سیستم های اندروید تلفن های همراه می پردازیم و در انتها چند نرم افزار مهم و موثر ویرایش عکس در کامپیوتر را هم معرفی می کنیم.

اگر به عکاسی علاقه دارید مقاله همه چیز درباره عکاسی را مطالعه کنید.

همچنین در این حوزه می‌توانید مقاله راهنمای عکاسی از کودکان نیز مطالعه کنید.

معرفی نرم افزار های ویرایش و ادیت (Edit)عکس برای اندروید

سه نوع اپلیکشن ویرایش عکس اندروید وجود دارد:

  • تعدادی از آنها سعی می کنند قدرت ویرایشگرهایی که روی کامپیوتر داریم را روی موبایل برای ما شبیه سازی کنند مانند Adobe Lightroom CC.
  • نوع دوم ویرایشگر های سبک تری مانند Snapseed هستند که سعی می کنند امکانات پایه ای را برای شما فراهم کنند و کاری کنند که تقریبا بتوانند همه کارها را برای شما انجام بدهند اما امکانات خیلی حرفه ای نداشته باشند.
  • در آخر هم اپلیکشن های فیلتر عکس ها را داریم که فقط می توانند افکت های مختلفی را به تصویر شما اضافه کنند.

اپلیکیشن Adobe photo editor

Adobe در سال های اخیر تعداد بسیار زیادی ابزار ویرایش منتشر کرده است. در میان آنها تعدادی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس هم وجود دارند. تعدادی از آنها شامل Adobe Photoshop Express، Adobe Photoshop Mix و Adobe Lightroom می شوند. هرکدام از این برنامه ها دارای تعدادی قابلیت هستند که با آنها می توانید کارهای خودتان را انجام بدهید.

شما می توانید کارهای ساده ای مانند حذف قرمزی چشم ها یا ویرایش عکس های RAW که با موبایل یا یک دوربین DSLR گرفته اید را انجام بدهید. Adobe Lightroom همچنین آپدیت های زیادی دریافت می کند که ویژگی های جدیدی به آن اضافه می کنند. تنها بدی که دارد این است که شاید تعدادی از این ویژگی ها برای کار کردن نیاز به Adobe Creative Cloud داشته باشند.

اپلیکیشن های Adobe photo editor

آموزش صفر تا صد ادوبی فتوشاپ (کلیک کنید)

اپلیکیشن Aviary

Aviary یکی دیگر از اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است که مدت زمان زیادی توانسته محبوبیت خودش را حفظ کند و در کنار آن مجموعه کاملی از ابزار دارد که می توانید برای کار های خودتان به آنها اعتماد کنید.

همانند بسیاری از نرم افزار های دیگر، این اپلیکیشن هم یک قابلیت دارد که با استفاده از آن می توانید با یک بار لمس کردن تصویر، نورپردازی و رنگ های آن را بهبود ببخشید. همچنین دارای ابزار دستی متنوعی است که به شما اجازه می دهد رنگ، روشنایی، دما، کنتراست و چیزهای دیگری را تنظیم کنید.

Aviary همچنین دارای استیکر، فیلتر، حالت آرایش صورت و ابزار هایی مانند درست کردن قرمزی چشم، حذف لکه ها و سفید کننده دندان هاست.

اپلیکیشن Aviary

اپلیکیشن Bonfire Photo Editor Pro

Bonfire Photo Editor یکی از اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است که محبوبیت آن همینطور دارد بیشتر و یبشتر می شود. البته اپلیکیشن خوبی است که دارای امکانات پایه ای مانند فیلترها در کنار ابزار های ویرایش عکس می باشد.

چیزی که Bonfire را بسیار سرگرم کننده می سازد، تعداد بسیار زیاد فیلتر هایی است که از آنها پشتیبانی می کند. فیلتر های معمولی که می شناسید مانند سیاه و سفید، HDR و غیره در آن وجود دارند و در کنار آنها موارد منحصر به فردی مانند Fancy، فیلتری که عکس های شما را مانند آبرنگ می کند، وجود دارند.

در این اپلیکیشن می توانید ابزار های پایه ای ویرایش عکس مانند نرم کننده صورت و حذف کننده لکه ها را هم پیدا کنید.

اپلیکیشن Bonfire Photo Editor Pro

 

اپلیکیشن Cupslice Photo Editor

Cupslice یکی دیگر از اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است که دارای تعداد زیادی فیلتر و افکت است تا بتواند تجربه کاربری خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. در کنار فیلتر های زیاد، می توانید هزارن استیکر مختلف پیدا کنید و خوشبختانه توسعه دهندگان همه سعی خودشان را می کنند تا جدیدترین استیکر ها و ترند ها را در این نرم افزار جا بدهند.

فیلتر ها همچنین می توانند شخصی سازی بشوند تا چیزی که خودتان می خواهید را از درون آنها بیرون بکشید. در کنار اینها ابزار پایه ویرایش عکس مانند Crop، قاب و تنظیمات رنگ هم در این نرم افزار قرار دارند.

نمی توانیم بگوییم این مورد یکی از پیچیده ترین اپلیکیشن های این حوزه است، اما یکی از معدود مواردی است که می توانید بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کنید. البته گاهی ممکن است باگ هایی هم در این اپلیکیشن ببینید که می توانید از آنها چشم پوشی کنید.

اپلیکیشن Cupslice Photo Editor

اپلیکیشن Fotor Photo Editor

Fotor یکی از قدیمی ترین ها در لیست اپلیکیشن های برتر ویرایش عکس اندروید است و در بسیاری از سایت ها و بررسی ها به عنوان نرم افزاری که بیشترین آپشن را دارد دسته بندی شده است. ما هم با این مورد موافقیم. این نرم افزار دارای ابزارهایی است که از تعداد معمولی بسیار بیشتر هستند و دارای قابلیتی است که با یک بار لمس کردن تصویر می توانید نور و روشنایی آن را بهبود ببخشید.

تعدادی از ابزار های این برنامه شامل برش (Crop)، چرخاندن، تنظیم نور، تنظیم روشنایی، تنظیم کنتراست، تنظیم Exposure، تنظیم Vignetting، سایه، هایلایت، دما، Tint، RGB و اگر با این ابزار ها نتوانستید نتیجه مورد نظر خودتان را بگیرید، بیشتر از ۱۰۰ فیلتر آماده هم در این اپلیکیشن وجود دارند که می توانید از میان آنها هرکدام را خواستید انتخاب کنید.

به نظرم باید حتما این اپلیکیشن را امتحان کنید. تنها نکته منفی این نرم افزار این است که شما را مجبور می کند یک حساب کاربری بسازید و به آن وارد شوید و همچنین عنوان گرانترین اپلیکیشن این حوزه را به خودش اختصاص داده است. البته خرید ها درون برنامه ای هستند و برای بیشتر امکانات آن نیازی نیست پولی پرداخت کنید.

اپلیکیشن Fotor Photo Editor

اپلیکیشن LightX Photo Editor

LightX یکی از جدید ترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است که موفقیت های اولیه خودش را روی iOS کسب کرده است. درون آن هم تعدادی قابلیت و ویژگی بسیار خوب قرار داده شده است. این برنامه دارای ابزار تغییر پس زمینه، افکت پاشیدن رنگ و تعدادی ابزار کشویی مانند بالانس رنگ، سطح رنگ و منحنی رنگ می باشد.

شما حتی می توانید عکس ها را با یکدیگر ترکیب کنید. همچنین LightX دارای ویژگی هایی مانند Blur، کلاژ عکس ها، تولید اشکال هندسی و استیکر نیز هست. این پلیکیشن با اینکه تازه کار است و ممکن است باگ هایی درون آن وجود داشته باشند، باز هم در بین بهترین ها قرار می گیرد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن LightX Photo Editor

اپلیکیشن PhotoDirector

PhotoDirector یکی از اپلیکیشن هایی است که به تازگی به فضای ویرایش عکس ها در اندروید وارد شده است و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است. همانند Fotor، این اپلیکیشن هم بیشتر تمرکز خودش را روی بهبود دستی اپلیکیشن ها گذاشته و ترجیح داده کمتر به فیلتر ها تکیه کند.

شما به اسلایدر های HSL، کانال های رنگ RGB، بالانس رنگ سفید و چیزهای بیشتری هستید که بتوانید به خوبی عکس های خودتان را ویرایش کنید. همچنین اسلایدر هایی هم برای tone، روشنایی، تیرگی، Exposure و کنتراست وجود دارد که بتوانید ویرایش های عمیق تری داشته باشید.

این اپلیکیشن از بیشتر موارد قدرتمند تر است و برای کسانی مناسب است که چیزی بیشتر از فیلتر ها می خواهند.

اپلیکیشن PhotoDirector

اپلیکیشن Photo Effects Pro

Photo Effects Pro دقیقا یک اپلیکیشن ویرایش عکس اندروید است که برای آنهایی ساخته شده که می خواهند با فیلتر، استیکر، افکت و چیزهایی مانند اینها بازی کنند. در اینجا شما می توانید بیش از ۴۰ فیلتر و افکت به همراه قابلیت اضافه کردن متن به تصویر را داشته باشید. یکی از امکانات منحصر به فردی که Photo Effects Pro دارد این است که می توانید با استفاده از انگشت خودتان روی عکس نقاشی کنید تا یک تصویر منحصر به فرد داشته باشید.

مجموعه ابزار ویرایش عکس کوچکی در این اپلیکیشن وجود دارند. البته منطقی هم هست زیرا این اپلیکیشن بیشتر برای افکت دادن به عکس ساخته شده است. دانلود و استفاده از این اپلیکیشن رایگان است که این هم یکی از مزیت های آن محسوب می شود.

اپلیکیشن Photo Effects Pro

اپلیکیشن Photo Lab

Photo Lab در میان اپلیکیشن های ویرایش عکس محبوب قرار ندارد، اما یکی از بهترین هاست. این نرم افزار شامل ۶۴۰ فیلتر، قاب و افکت هایی است که می توانید از آنها استفاده کنید و همین باعث می شود در میان کاملترین اپلیکیشن ها از این نظر قرار بگیرد.

با این اپلیکشن می توانید عکس های مونتاژ شده، ویرایش های سبک تصویر، افکت های ادغام شده را استفاده کنید تا عکس های منحصر به فردی بسازید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. یک نسخه رایگان وجود دارد که دارای تبلیغ است و می توانید قبل از خریدن آن، از این نسخه استفاده کنید.

اپلیکیشن Photo Lab

اپلیکیشن Photo Mate R3

Photo Mate R3 در حقیقت بر اساس موفقیتی که Photo Mate R2 به دست آورده بود، محبوب شد. این اپلیکیشن به تازگی منتشر شده است و باید انتظار داشته باشید که بهتر و بهتر بشود.

همین الان هم برای شما یک مجموعه تقریبا قدرتمند برای ویرایش عکس را آماده کرده است که شامل همه موارد پایه ای می باشد. همچنین می تواند از عکس های RAW هم پشتیبانی کند که یک آپشن بسیار خوب برای عکاسان می باشد.

یک سری ابزار برای درست کردن مشکلات لنز در این نرم افزار وجود دارد که می تواند مواردی مانند تغییر فرم، اعوجاج و انحراف رنگ ها را تصحیح کند.

تنها نقطه ضعفی که در این اپلیکیشن دیده می شود این است که بقیه نرم افزار ها هم این ابزار را دارند.

اپلیکیشن Photo Mate R3

اپلیکیشن PicsArt Photo Editor

PicsArt مدت زمان زیادی است که حضور فعال در جمع بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید را دارد و تا امروز ۲۵۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. خوشبختانه توسعه دهنده ها هم با آپدیت های خوبی که ارائه داده اند نرم افزار را همچنان مدرن نگه داشته اند.

در اینجا می توانید بسیاری از موارد معمولی مانند ویرایش نورپردازی و فیلتر، استیکر و متن ها را پیدا کنید. PicsArt شامل بیش از ۱۰۰ ابزار ویرایش عکس به همراه جامعه بزرگی از افراد خلاق است که عکس های خودشان را با این نرم افزار به اشتراک می گذارند.

می توانید از این اپلیکیشن حتی برای ساختن GIF های متحرک و نوشتن روی عکس هایتان استفاده کنید. این یکی از ویژگی های قدرتمند در کنار بقیه قابلیت هاست. پیشنهاد می کنیم حتما از این اپلیکیشن استفاده کنید.

اپلیکیشن PicsArt Photo Editor

اپلیکیشن Pixlr

Pixlr توسط کمپانی AutoDesk طراحی شده است و به نام Pixlr Express هم شناخته می شود. این اپلیکیشن قطعا یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است که خواننده های ما مرتبا پیشنهاد می کردند آن را معرفی کنیم.

Pixlr یکی از بهترین بهبود دهنده هایی که با یکبار لمس صفحه کار می کنند را درون خودش دارد. همچنین قابلیت های بسیاز زیاد و قدرتمندی دارد که می توانید از آنها بهره ببرید. حتی می توانید فیلتر، که خیلی هوشمندانه overlay نامگذاری شده اند و همچنین حالت آرایش صورت مانند حذف کننده لکه و سفید کننده دندان را هم پیدا کنید.

این اپلیکیشن یکی از قدرتمند ترین های این حوزه است و تقریبا می توانیم بگوییم برای همه افراد ابزارهایی در آن وجود دارد.

اپلیکیشن Pixlr

اپلیکیشن SnapSeed

SnapSeed واقعا شایسته قرار گرفتن در بین بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید می باشد. گوگل این نرم افزار را چند سال پیش ارائه کرد و توانست به یکی از قدرتمند های این حوزه تبدیل بشود.

پشتیبانی از فرمت RAW در این برنامه وجود دارد که می تواند عکاسان را بسیار راضی کند. شما حتی می توانید رنگ و نور عکس را با استفاده از اسلایدر های مختلف و قابلیت بهبود با یکبار لمس صفحه، تنظیم کنید.

همچنین چندین فیلتر هم برای رفع نیاز شما در این اپلیکیشن قرار داده شده اند. در کنار قدرتمندی بالایی که دارد، کاملا سبک و ساده طراحی شده است.

علاوه بر اینها این مورد یکی از معدود نرم افزارهای این حوزه است که کاملا رایگان می باشد و هیچ پرداخت درون برنامه ای یا تبلیغات درون خودش ندارد. ما اول از همه این اپلیکیشن را پیشنهاد می کنیم، بعد محصولات Adobe و بعد از اینها بقیه مواردی که معرفی کرده ایم.

اپلیکیشن SnapSeed

اپلیکیشن TouchRetouch

TouchRetouch یکی از اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید منحصر به فرد است. این اپ کارهای معمولی مانند صاف کردن پوست صورت یا حذف قرمزی چشم ها را انجام نمیدهد. در عوض، این برنامه اجزای دیگر را از عکس حذف می کند.

شما می توانید مثلا خط های براق ناخواسته، چیزهای کوچکی که نمیخواهید آنجا باشند، و حتی در بعضی موارد می توانید آدم ها را از عکس های خودتان حذف کنید. این اپلیکیشن یا بسیار خوب کار می کند یا کاملا افتضاح. یعنی انتظار معجزه از آن نداشته باشید ولی خیلی از جاها می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. برای دانلود از گوگل پلی باید ۱٫۹۹ دلار پرداخت کنید (که خب البته ما ایرانیا اعتقادی به خرید اپ خارجی نداریم و یه سرچ بزنین پیدا میکنین).

اپلیکیشن TouchRetouch

اپلیکیشن Vimage

Vimage یکی از جدید ترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است که قابلیت های بسیار خوبی دارد. البته شباهت زیادی به سینماگراف LG V40 دارد.

شما می توانید عکس هایی بگیرید که هیچ قسمتی از آن متحرک نباشد و سپس المان های متحرک را به آن اضافه کنید. می توانید ویرایش های پایه ای مانند نورپردازی، Blur، برش، چرخاندن، تنظیم کنتراست و دیگر چیزها را انجام بدهید.

شما می توانید هر تعدادی که می خواهید المان های از پیش ساخته شده ای را که در برنامه وجود دارد به تصویر اضافه کنید و به آنها جان بدهید. این اپلیکیشن می تواند عکس های منحصر به فردی بسازد که هر روز آنها را نمی بنید.

اپلیکیشن Vimage

معرفی نرم افزار حرفه ای برای ادیت عکس روی کامپیوتر

برنامه ادوب لایتروم ( Adobe Lightroom)

نرم افزارهای ادوب بهترین نرم افزار برای ادیت عکس هستند. در صورتی که به نظر شما فتوشاپ خیلی پیچیده و وقت گیر است مطمئنا عاشق تمامی افکت های زیبایی می شوید که می توانید با استفاده از لایتروم به آن ها دست پیدا کنید. لایتروم به شما این امکان را می دهد که عکس های خودتان را با استفاده از یک رابط کاربری کاملا ساده با قابلیت های متعددی مثل:

  • اصلاح براساس لنز و دوربین
  • تنظیم براش و گرادیانت
  • ابزارهای تثبیت و تار کردن تصویر
  • حالت ها و فیلترهای پیشفرض
  • اسلایدرهای قابل تغییر
  • پشتیبانی از دستگاه های مختلف و هزاران قابلیت دیگر ادیت کنید.

در صورتی که لایتروم را برای ادیت عکس های خودتان انتخاب کنید، می توانید با استفاده از ابزارهای مختلف آن را با وبسایت خودتان همگام کنید تا به راحتی تصاویر موجود در گالری لایتروم را به وبسایت خودتان انتقال دهید.

ادوب لایتروم ( Adobe Lightroom)

برنامه Skylum Luminar

Luminar به سرعت به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ادیت برای عکاس های حرفه ای در سراسر دنیا تبدیل شد.

Luminar یک نرم افزار ادیت عکس همه کاره است که می توانید از آن به صورت کاملا اختصاصی استفاده کنید و یا آن را به عنوان یک پلاگین به نرم افزارهایی مثل لایتروم، فتوشاپ یا حتی Apple Photos اضافه کنید.

علاوه بر این بخش بزرگی از محبوبیت این نرم افزار به دلیل اسلایدر هوش مصنوعی (AI Slider) آن است که به صورت خودکار و خیلی سریع عکس شما را از لحاظ روشنایی، وضوح، تون رنگ و دیگر موارد اصلاح می کند. به صورت کلی Luminar یک نرم افزار حرفه ای قوی است که به عنوان رقیب محصولات ادوب شناخته می شود.

برنامه Skylum Luminar

برخی قابلیت های Luminar عبارتند از:

  • اسلایدر هوش مصنوعی

فیلترهای اختصاصی مثل فیلتر اشعه خورشید (که با استفاده از آن می توانید اشعه خورشید را به صورت طبیعی به تصویر اضافه کنید)، فیلتر نورپردازی بالا و پائین و فیلتر اورتون (برای تار کردن بخش هایی از تصویر و افزایش تمرکز روی بخش های دیگر).

  • لایه های تنظیم
  • لایه های تصویر
  • حالت های پیشفرض اختصاصی برای پهپادهای DJI

برنامه ادوب فتوشاپ

نوشتن یک مقاله در مورد بهترین نرم افزارهای ادیت عکس برای کامپیوتر و اشاره نکردن به فتوشاپ کار خیلی سختی است. فتوشاپ برای هنرمندان، تصویرسازها و طراحان سراسر دنیا اولین گزینه موجود است.

ابزارهای لایه بندی، ماسک کردن تصویر و روتوش فتوشاپ هنوز هم پس از گذشت سال ها بهترین ابزارهای موجود در بازار هستند. اما احتمالا این نرم افزار برای اصلاح پایه ای عکس گزینه خیلی خوبی نیست و بهترین گزینه همان لایتروم است. فتوشاپ بیشتر برای کسانی طراحی شده است که به تمامی قابلیت های پیشرفته آن نیاز دارند.

برخی قابلیت های این نرم افزار عبارتند از:

  • قابلیت های روتوش پیشرفته
  • فیلترها و براش های گسترده
  • ادیت چندلایه
  • قابلیت طراحی سه بعدی
  • ابزارهای ادیت حرفه ای

برنامه ادوب فتوشاپ

برنامه Capture One

این ابزار توسط کمپانی Phase One برای ادیت عکس های Raw طراحی شده است. این نرم افزار تقریبا شبیه به دیگر برنامه های این لیست است اما چند تفاوت خیلی مهم با آن ها دارد.

در صورتی که نرم افزار Capture One را برای ادیت عکس های خودتان انتخاب کنید، قابلیت ها و توانایی های زیر را در اختیار خواهید داشت:

  • امکان شخصی سازی رابط کاربری: شما می توانید ظاهر برنامه را طبق سلیقه خودتان تغییر دهید و حتی کلیدهای میانبر را هم تغییر دهید.
  • لایه ها: خیلی از نرم افزارهای ادیت عکس امکان استفاده از لایه ها را به شما نمی دهند و سرعت خیلی از نرم افزارهای دیگر هم در صورتی که لایه های زیادی داشته باشید کاهش می یابد. Capture One اینگونه نیست و هر تنظیماتی را بخواهید می توانید روی لایه ها اعمال کنید.
  • اصلاح رنگ پیشرفته: با استفاده از اسلایدر شما انعطاف خیلی بیشتری برای اصلاح رنگ ها دارید.
  • نت گذاری: می توانید برای خودتان و یا به منظور افزایش سرعت کار گروهی از این قابلیت استفاده کنید.
  • سرعت: هنگامی که عکس های Raw خیلی سنگین با حجم بیشتر از ۲۰ مگاپیکسل را ادیت می کنید عملکرد Capture One خیلی بهتر از نرم افزارهای دیگر است.

برنامه Capture One

برنامه ON1 Photo Raw

ON1 Photo Raw یک نرم افزار ادیت عکس کامل است که شما می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. علاوه بر اینکه دانلود و نصب این نرم افزار خیلی راحت است بلکه هزاران حالت پیشفرض، فیلتر و راهکار دارد که می توانید از آن ها برای بهبود تصاویر خودتان استفاده کنید. علاوه بر این می توانید از این نرم افزار روی هر سیستم عاملی استفاده کنید.

شما ۱۷۰ افکت مختلف به همراه ابزارهای ادیت، براش و ماسک در اختیار دارید. این نرم افزار حتی یک افزونه هم دارد که می توانید آن را روی لایتروم، فتوشاپ یا Aperture نصب کنید.

قابلیت های این نرم افزار عبارتند از:

  • فیلترهای قابل قرارگیری روی هم
  • حالت های پیشفرض اختصاصی
  • بافت و قاب
  • پیش نمایش و تغییر زنده
  • قابلیت دانلود روی دستگاه های مختلف
  • امکان اعمال افکت های انتخابی

برنامه ON1 Photo Raw

هنرمند شهرت رو در دیپیا پیدا کن

دیپیا اولین سایت کاریابی هنرمندان

اینجا پروژه بگیر یا خودت رو معرفی کن

کلام آخر

با اینکه تمامی نرم افزارهای ذکر شده توانایی ادیت پایه را دارند، برای اجرای تکنیک های پیچیده تر برخی نرم افزارها عملکرد خیلی بهتری دارند. برای انتخاب نرم افزار مناسب تعیین کنید اولویت های شما برای ادیت عکس چه مواردی هستند و نرم افزار مناسب چگونه می تواند به شما کمک کند.

مقالات مرتبط

68 Comments

  1. I will right away grab your rss feed as I can not find your email subscription link or e-newsletter service.
    Do you have any? Please allow me recognise in order that I could subscribe.

    Thanks.

  2. Thanks for your personal marvelous posting!
    I actually enjoyed reading it, you may be a great
    author. I will remember to bookmark your blog and will often come back
    from now on. I want to encourage yourself to continue your great work, have a nice weekend!

  3. Thank you, I’ve just been searching for information about this topic for ages and
    yours is the greatest I have discovered till now.

    But, what concerning the bottom line? Are you certain concerning the source?

  4. you’re actually a just right webmaster. The site loading velocity is
    amazing. It seems that you are doing any unique trick.
    Also, The contents are masterwork. you’ve done a
    magnificent process in this subject!

  5. Greetings! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could locate a captcha plugin for my comment form? I’m using the same blog platform as yours and I’m having trouble finding one? Thanks a lot!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button