ایده های مدمد و طراحی لباس

10 ایده لباس برای پاییز 2021

در مقاله قبل شما را با ویژگی لباس‌های تابستانی آشنا کردیم اما با نزدیک شدن به فصل پاییز وقت اون رسیده که لباس های نازک و خنک تابستانی را کنار بذاریم و سراغ لباس های بافتنی و گرم برویم. برای یافتن یک استایل پاییزی شاد و متنوع شما می توانید بلوز های سایز بزرگ و بافت های گرم و راحت را با پاییزه های خود به همراه کلاه های مختلف ست کنید و ترکیب خیره کننده ای رو بسازید. اگر نمی دانید که از کجا باید شروع کنید اصلا نگران نباشید ایده های ما به شما کمک می کنند تا بهتر تصمیم بگیرید، چطور در محل کار یا بیرون رفتن با دوستانتان لباس یا تیپ پاییزی مناسبی بپوشید.

10 ایده لباس برای پاییز 2021

  1. کت کوتاه

هنگام شروع فصل پاییز، یکی از بهترین انتخاب ها کت های کوتاه هستند، شما به راحتی می توانید آن را روی لباس خود بپوشید و با کم و زیاد شدن سرما آن را به راحتی کنار بگذارید. رنگ پیشنهادی ما برای شما : رنگهای خنثی، گرم و پاییزی هستند.

می توانید به راحتی زیر این کتهای کوتاه، پیراهن سفید رنگ به همراه شلوار های جین بپوشید تا ترکیب فوق العاده ای را در آیینه ببینید. به ست های پیشنهادی در عکسها دقت کنید.

از آنجا که فصل پاییز فرا رسیه است بهتر است برای عکاسی لباس‌های پاییزه از دکور پاییزه نیز استفاده کنید(کلیک کنید)

ایده لباس برای پاییز

2. ژاکت

اگر کت ها با سلیقه شما جور در نمی اید و چیز دیگری را ترجیح می دهید, پیشنهاد ما برای شما استفاده از ژاکت های گرم هستند. این ژاکت ها دارای پارچه های نرم و راحتی هستند که علاوه بر گرم نگه داشتن شما، استایل شیکی به شما می دهد.

شما به راحتی می توانید انواع آنها با اشکال و رنگ های مختلف را در بازار ببنید.

  1. شلوار جین

شلوار جین یکی از لباس هایی است که شما می توانید در هر فصلی به راحتی آن را بپوشید و یکی از اساسی ترین بخش کمد شما هستند. شلوار جین را می توانید در هر استایلی به کار ببرید، فرقی ندارد که به یک سخنرانی می خواهید بروید یا قرار مهمی دارید، شما می توانید با ترکیب آن با لباس های دیگرتان ظاهری خاص و زیبا برای خود بسازید.

ایده لباس برای پاییز

  1. بوت یا کتونی

کفش ها همیشه قابل توجه بوده اند، آنقدر مهم که بسیاری از مردم اهمیت کفش هایشان را از لباس ها بالاتر می دانند، گاهی اوقات ما یک جفت کفش داریم که آنقدر زیبا هستند که به راحتی تمام نظر ها را جلب می کنند. در استایل های مد شده سال 2021 چکمه های چرمی قهوه ای، چکمه های بلند، چکمه های پلت فرم ضروروی هستند.

چکمه ها علاوه بر شیک بودن، برای آب و هوای سرد مناسب ترین استایل هستند، اما می توانید برای هوای گرم تر از کفش های ورزشی از رنگ هایی با تن روشن و پاستلی استفاده کنید، شما به راحتی می توانید کفشی که به سبک شما می آید را انتخاب و به پا کنید.

  1. جوراب گرم

در سال 2021 دیگر نیازی نیست که جوراب هایتان را مخفی کنید، گرم ترین و راحت ترین جوراب های خود را بپوشید، بهترین انتخاب جوراب های ساق بلندی هستند که از کفشاتان بیرون می اید و قابل مشاهده هستند. جورابها می توانند شما را متنوع و منحصر به فرد نشان دهند.

  1. ژاکت های کش بافت

ژاکت های جلیقه ای لباس هایی با ظاهر زیبا و همچنین پیچیده هستند، اما می توانید در هر موقعیتی از آنها استفاده کنید. رنگ های خنثی و رنگ های خاکی بهترین گزینه در ژاکت های کش بافت هستند، حتی اگر سلیقه ی رنگارنگی دارید، ژاکت های زیادی وجود دارند که می توانند با سلیقه شما مطابقت داشته باشند.

ایده لباس برای پاییز

  1. کت بارانی و پافر

یک ازکاربردی ترین و بهترین انتخاب ها برای پاییز 2021 ، استفاده ازکت های بارانی ضد آب است. می توانید در روز های بارانی از آنها استفاده کنید و نگرانی بابت سرما و خیس شدن نداشته باشید. پیشنهاد ما برای زیر بارانی پیراهنی زیبا متناسب با استایل شماست، همچینین می توانید آنها را با شلوار جین و یک جفت بوت زیبا ترکیب کنید.

پافر ها یکی از اصلی ترین بخش کمد شما در پاییز هستند، به راحتی می توانید آن ها را روی ژاکت و پیراهن های خود بپوشید، آنها آنقدر گرم نیستند که برای زمستان مناسب باشند اما بهترین انتخاب برای پاییز با اب و هوای خنک هستند. انتخاب رنگ کاملا به سلیقه شماست و می توانید هر رنگی را که می پسندید بپوشید.

  1. بوت های کوهنوردی

اگر فردی هستید که می خواهید برای پیاده روی طولانی بیرون بروید توصیه ما به شما بوت های کوهستانی هستند ، می توانید این بوت ها را با جوراب های پشمی بپوشید تا در طول روز راحت بوده و نگران سرما نباشید.

  1. کلاه

همه چیز برای بهتر شدن استایل شما در پاییز 2021 فقط لباسهایتان نیست، شما می توانید با استفاده از اکسسوری هایی مانند کلاه و شال های ضخیم استایل زیبایی برای خود بسازید. کلاه ها علاوه بر اینکه از شما در برابر سرما محافظت می کنند، همچنین ظاهر متفاوتی به شما می دهند. گزینه های زیادی در انتخاب کلاه برای شما وجود دارد . کلاه ها در طرح ، اشکال و رنگ های متفاوت در فروشگاه ها برای خرید موجود هستند.

  1. هودی

بهترین و کاربردی ترین انتخاب برای پاییز استفاده از هودی است، آنها بلند و گرم هستند همچنین راحت بوده و به سادگی می توانید آن را با هر استایلی را ترکیب کنید. در مورد رنگ با توجه به سلیقه دست شما برای خرید باز است پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های خنثی و همچنین رنگ های پاستلی است.

ایده لباس برای پاییز

برای آشنایی با طراحی لباس مدرن می‌توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

هنرمند شهرت رو در دیپیا پیدا کن

دیپیا اولین سایت کاریابی هنرمندان

اینجا پروژه بگیر یا خودت رو معرفی کن

مدل مانتو پاییزه 2022 | انواع مدل مانتو پاییزه مخمل کبریتی

سخن آخر

امیدواریم که مقاله توانسته باشد ایده هایی را برای ست کردن لباس و استایل پاییزی به شما بدهد. فراموش نکنید برای داشتن استایل مناسب استفاده از ترکیب رنگ ها بخصوص رنگ های پاییزی کلید مناسبی است به شما پیشنهاد می کنم یکبار دیگر عکسهای مقاله را با دقت مرور کنید شاید به نکته هایی که دیزاینر ما در آنها گنجانده است پی ببرید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button