ایده های دکوردکور و خانه

ایده برای دکور پاییزی2021

پاییز پادشاه فصل ها لقب گرفته است زیرا که پر از رنگ های هیجان انگیز است. با نزدیک شدن به فصل پاییز می تونید دکور های تابستانی و قبلی را تغییر داده و با تغییرات کمی که هزینه ی بالایی ندارد روح جدیدی به خانه هایتان بدهید. در فصل پاییز میزان فلز در طبیعت خیلی زیاد می شود که این خود باعث می شود افراد درونگرا تر شوند و احساس غم و افسردگی رو در این فصل تجربه کنند. فلسفه فنگ شویی به ما توصیه میکنه برای تعادل از عنصر آتش و چوب در قالبهای مختلف در زندگی استفاده کنیم تا انرژی محیطمان متعادل بشه، استفاده از رنگ های زرد، نارنجی و قرمز در لباس ها، دکوراسیون و وسایل شخصیتون، می تونه حالتون رو بهتر کنه و روحیه شما رو مطابق با حس و حال طبیعت کوک کنه. اگه می خواهید بدونید چطور با کمترین هزینه دکوری پاییزی داشته باشید با دیپیا همراه باشید.

 پالت های رنگ های پاییزی

در ابتدا می خوام پالت های رنگ های پاییزی رو به شما نشون بدم تا با توجه به سلیقه ی خودتان تصمیم گیری کنید، چه وسایلی و با چه رنگ هایی را به دکورتون اضافه کنید. پس با ما همراه باشید.

 پالت های رنگ های پاییزی

برای آشنایی با 10 ایده لباس پاییزه 2021 بر روی لینک کلیک کنید.

اگر می‌خواهید رنگ سال 2022 را بشناسید می‌توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

دکور پاییزی 2021

  • جعبه های چوبی میوه

بسیاری از وسایلی که میخواهم برای شما نام ببرم، وسایلی هستند که شاید به نظر شما دور ریختی باشند و حتی در بازار قیمت خیلی پایینی دارند، جعبه های چوبی یکی از این وسایلی است که می توانید با کمک رنگ آنها را به اشیاء خاص تبدیل کرده و به رنگ پالت تان بسازید و را خانه تغییر دهید و بهترین استفاده را از آن ها ببرید. شما می تواند از آنها به عنوان شلف یا قفسه برای تزیین خانه و یا استندی برای گل هایتان استفاده کنید. همچنین با تزیین آنها با برگ های پاییزی، کدو، فانوس و … به خوبی آن ها را ترکیب کنید.

دکور پاییزی 2021

  • فانوس

فانوس نماد روشنایی دستی و ابزاری جذاب برای ایجاد حال و هوای فانتزی و طبیعت گرایانه است. کافیه سر به فروشگاه های دکوراسیون بزنید تا بتونید انواع فانوس ها را با سایز های مختلف و رنگ های خنثی پیدا کنید و به خانه هایتان نمایی زیبا هدیه کنید. اغلب از فانوس ها برای نگهداری شمع استفاده می شود، اما اگر به هر دلیلی مثل داشتن بچه های کوچک در خانه شمع خطر جدی حساب می شود، ایده ما برای شما، استفاده از ریسه های نوری است. همچنین می توانید در فانوس ها از کدو، میوه کاج یا بلوط به همراه برگ های پاییزی برای تزئیین آنها استفاده کنید.

  • کوسن های نمدی و رانر

مطمئنا استفاده از کوسن ها با رنگ های پاییزی در روی مبل ها و در جلوی شومینه یکی از بهترین ایده ها برای اجرای دکوری پاییزی هستند، همچنین رانر های بافت، با طرح های زیبا نمایی زیبا به مبل های شما می دهند و در روزهای سرد می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

  • تابلو

استفاده از تابلوها همیشه بهترین بخش در دکوراسیون خانه هستند. تنها کاری که لازمه انجام بدید، اینه که عکس های قدیمی را از قاب ها بیرون آورده و عکس های جدید را جایگزین آنها کنید. حتما دقت داشته باشید که متناسب با رنگ دکور این کار را انجام بدید. و پیشنهاد ما برای شما استفاده از پالت هایی با رنگ های پاییزی است تا به خوبی حس و حال پاییز را به خانه هایتان بیاورید.

دکور پاییزی 2021

  • نردبان چوبی

شاید به نظرتان نردبان در خانه ایده ی عجیبی به نظر برسد اما کافیست تا عکس های زیر را ببنید و به این نتیجه برسید که نردبان های کوچک چوبی نه تنها برای دکور ایده فوق العاده ای هستند بلکه استند خوبی هم برای وسایلتان هستند.

  • گلدان و گل

همه ی ما در خانه هایمان میز هایی داریم که گلدان و وسایل تزئینی روی آن ها جا خوش کرده اند، با جایگزین کردن آنها و تغییر گل و گیاه های درونشان، به راحتی نمای جدید به خانه می دهید. با توجه به اینکه در فصل پاییز تنوع گل ها پایین تر از فصل بهار و تابستان است نظر من برای شما، استفاده از گل های مصنوعی و گل های خشک مثل دم روباهی ، پسته دریایی، یولاف،گل پنبه، پامپاس و … است.

  • میز غذاخوری

شاید شما دوستانتان یا فردی را برای صرف شام به خانه تان دعوت کنید، (البته توصیه ما در دوران کرونا کمترین ارتباط است)، در هر صورت می توانید رنگ های پاییزی را به میز غداخوری خود اضافه کنید تا در کنار لذت بردن از غذا یک میز فوق العاده داشته باشید. کافیست از لوازمی مانند دستمال هایی با رنگ های پاییزی و یا مجسمه یا شمع هایی به شکل کدو و یا بلوط و کاج استفاده کنید.

دکور پاییزی 2021

ترند رنگ های پاییزی ۲۰۲۱(ادامه مطلب)

سخن آخر

با توجه به زیبایی‌های فصل پاییز و پرطرفدار بودن دکورهای پاییزی در این مقاله تصمیم گرفتیم شما را با 10 ایده دکور پاییزی آشنا کنیم. ممنون از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

 

 

مقالات مرتبط

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button