ایده های دکوردکور و خانه

دکوراسیون داخلی خانه

نکات برگزیده مطلب
  • دانش قدرت است
  • در آینده ممکن است
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • Tip of the day: That man again
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • Spieth در خطر ناپدید شدن

دکوراسیون داخلی چیزی فراتر از زیبایی شناسی است، این عمل در واقع بازتابی از طرز فکر و شخصیت شما است. هدف ما در این مقاله این است شما بتوانید خانه خود را طوری بچینید که بتوانید اوقات فراغت خود به راحتی در آن بگذرانید و از زندگی در آن لذت ببرید. شما باید طوری دکوراسیون خانه خود را بچینید تا به راحتی بتوانید ازهر گوشه و کنارآن نیاز های خود را رفع کنید.

ابتدای کار سبک طراحی خود را مشخص کنید

اولین و مهم ترین اقدام قبل از شروع کار، مشخص کردن سبک طراحی و جزئیات مربوط به آن است.
در این مرحله باید با دقت تمام اولویت های شخصی و علاقمندی های خود را تعیین کنید تا بتوانید با برنامه ای منظم و دقیق و بدون مشکلات اساسی در کارهایتان پیش بروید.
اگر شما قبلا به چگونگی چیدمان وسایل خود فکر کرده اید، این قدم مثبت و بزرگی در روند کار است.
چیزی که شما به آن نیاز دارید، ثبات و توافق در سبک مورد نظر در طراحی داخلی و خارجی خانه است. شما میتوانید با استفاده از برنامه هایی که ما در ادامه نام بردیم سبک مد نظر خود را پیاده سازی کنید.

شما باید در قدم اول سبکی که میخواهید برای منزل خود انتخاب کنید را مشخص کنید، برای این کار من به شما پیشنهاد می کنم به مقاله انواع سبک دکوراسیون ما در مجله دیپیا مراجعه کنید تا بهترین سبک دکوراسیون را انتخاب کنید.

سبک طراحی خانه

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون خانه

انتخاب رنگ هایی که باهم جلوه ی بیشتری را ایجاد می کنند، بسیار سخت و وقت گیر است.

شما ممکن است تمایل داشته باشید کل را خانه را بارنگ موردعلاقه تان طراحی کنید، اما پس از اجرا، نتیجه شمارا راضی نخواهد کرد.

بهترین ایده در این مورد استفاده ترکیبی از رنگ موردعلاقه تان و دیگر رنگ هاست که به زیبایی هر چه بیشتر محل سکونت شما کمک می کند.

اگر میخواهید بهترین رنگ بندی را در خانه خود داشته باشید بر روی لینک کلیک کرد.

8 نرم افزار کاربردی برای طراحی و دیزاین داخلی خانه

شما خوانندگان عزیز را به یک چالش دعوت میکنم، از شما میخواهم قبل از اینکه به ادامه مطلب مراجعه کنید بر روی لینک کلیک کنید و وارد سایت شوید و یکی از این هشت نرم افزاری که ما اسم آنها را در پایین نام میبریم را دانلود کنید و طراحی و دیزاین مورد نظر خانه رویایی خود را پیاده سازی کنید سپس به سراغ ادامه مطلب بروید و ببینید طرحی که پیاده کردید اصول اولیه هر بخش را رعایت کرده یا خیر.

  1. SketchUp
  2. Floorplanner
  3. SmartDraw
  4. Planner 5D
  5. HomeByMe
  6. Roomstyler 3D Home Planner
  7. DFS room planner
  8. Carpetright visualiser

چگونه خانه خود را طراحی کنیم؟

این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی هست که ما در هنگام خرید خانه از خود می پرسیم. در ادامه برای پاسخ به این سوال ما هرکدام از قسمت های خانه را به طور جداگانه و کامل توضیح خواهیم داد.

دکوراسیون ورودی خانه

شانس دومی برای ایجاد تاثیر در اولین نگاه، نخواهید داشت پس بهتر از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. از ورودی خانه شروع کنید! در اولین قدم بهتر است درنزدیکی درب ورود فضایی برای آویزان کردن کت، کیف و ژاکت، جا کلیدی به همراه یک نورپردازی زیبا تعبیه کنید . شما می توانید خلاقیت خود را به کار برده و از شاخه درخت قوی برای درست کردن چوب رختی استفاده کنید.

دکوراسیون ورودی خانه

چطوری راهرو ورودی به خانه را بزرگتر نشان دهیم؟

در ادامه راه بهتراست در ورودی خانه فضایی برای استقبال از مهمانان قرار دهید. مقابل در ورودی فرشی نرم پهن کنید و اگر ورودی کوچک است یک آینه بزرگ در این مکان نصب کنید. یک نکته که باید به آن توجه کنید نورپردازی خانه است اگر راهرو شما کوچک است بهتر است از رنگ های روشن برای نورپردازی استفاده کنید.

 

دکوراسیون اتاق نشیمن خانه

اگر خانواده پرجنب جوشی دارید و فضای نشیمن تان در وسط خانه قرار دارد باید فضا به قدر کافی باشد ولی اگر چندان وسیع نیست می توانید آن را با روش های گوناگون وسعت دهید و از فضاهای دیگر استفاده کنید مثلا با گسترش آن و ادغام با فضای پذیرایی و ناهارخوری فضای بزرگی ایجاد کنید. فضاهای بزرگ که به صورت عمومی استفاده می شوند مزایای خاصی دارند همچون داشتن ظاهر بزرگ و زیبا و این احساس خوبی به ساکنین می دهد و روابط افراد خانواده را افزایش می دهد. علاوه بر این می توانید هنگام انجام کارهای خود مراقب کودکانتان باشید.

برای آشنایی با اصول چیدمان اتاق نشیمن می‌توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دکوراسیون اتاق نشیمن خانه

 

دکوراسیون پذیرایی خانه

از فضای پذیرایی برای برگزاری مهمانی، دید و بازدید، دعوت و پذیرایی از اقوام و دوستان استفاده می شود. طراحان دکوراسیون منزل در خانه های بزرگ اصولا جالب ترین و مناسب ترین فضای ساختمان را به این مکان اختصاص می دهند. بهترین وسایل و ظروف منزل برای پذیرایی از میهمانان در این فضا استفاده می شود. تزیین چیدمان این فضا باید به گونه ای باشد که انگیزه و شور و شوقی برای گفت و گو ایجاد نماید. نوع و فرم ظروف و وسایل مورد استفاده در اتاق پذیرایی تاثیر زیادی در ایجاد ارتباط و مراوده بین افراد دارد. همانطوری که گفته شد فضای پذیرایی جای تجمع است بنابراین مبلمان آن را طوری بچینید که امکان ارتباط و گفتگو بین افراد فراهم شود.

ما در یک مقاله به طور کامل و جامع در خصوص چیدمان اصولی و زیبا نشمین و پذیرایی توضیح کامل داده ایم بر روی لینک کلیک کنید و خواندن این مقاله را شروع کنید.

 

آشپزخانه را چگونه بچینیم؟

آشپزخانه ها علاوه بر جذابیت باید کارایی خوبی نیز داشته باشند تا مورد توجه مشتریان قرار گیرند.(برای کسب اطلاعات کامل تر در خصوص چیدمان آشپزخانه کلیک کن)
آشپزخانه های امروزی کانون توجه دکوراسیون منزل است و محلی است که کارهای روزمره دیگری نیز به جز پخت و پز در آن رخ می دهد؛ جایی که کودکان بازی می کنند یا تکالیف خود را انجام می دهند و والدین زمان زیادی را در آن سپری می کنند. معمولا دکوراسیون آشپزخانه بیشترین هزینه را در دکوراسیون منزل مصرف می کند؛ بنابراین شایسته توجه ویژه ای است.

چیدمان داخل کابینت ها همیشه یک مشکل اساسی برای خانم ها بوده، برای رفع این مشکل به سایت شیک وتک مراجعه کنید تا با چیدمان اصولی کابیت ها آشنا شده و مشکل خود را رفع کنید.

آشپزخانه را چگونه بچینیم؟

 

دکوراسیون حمام و سرویس

اگر حمام شما کوچک است دکوراتورها به شما پیشنهاد می کنند از سرامیک هایی به رنگ سفید و بژ یا زرد و کرم بسیار روشن استفاده کنید تا نور منعکس شده و فضای حمام بزرگ تر به نظر آید. برای از بین بردن بوهای نامطبوع و رطوبت در حمام بهتر است از پنجره یا هواکش استفاده کنید.

رنگ آمیزی حمام باید ساده باشد زیرا طرح های شلوغ باعث می شود محیط کوچک تر به نظر آید. بهتر است از رنگ های روشن به خصوص رنگ سفید یا سایر رنگ های خنثی برای دیوارها استفاده کنید. بهتر است نقش کاشی دیوار و کف یکسان باشد از کاشی های بزرگتر و خط دوغاب های کوچک تر استفاده کنید. اگر سرویس از کفپوش سرامیک های سفید و روشن پوشیده شده است بهتر است رنگ قرمز، زرد و آبی را برای ردیف های بین آن ها انتخاب کنید. توجه داشته باشید که رنگ زمینه اگر سفید باشد، حمام را به فضایی نورانی و وسیع مبدل می سازد.

 

دکوراسیون اتاق خواب ها

در اتاق خواب، سرویس خواب ها از مهم ترین مواردی است که باید به آن ها توجه شود. سرویس خواب شما باید در سبکی انتخاب شود که سبک کلی منزل از آن پیروی می کند. به طور مثال اگر سبک دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی و آشپزخانه خود را از نوع مدرن انتخاب کرده اید بهتر است قسمت اتاق خواب شما هم دارای سرویس خواب مدرن باشد که از این سبک پیروی کند.

هنگام طراحی اتاق خواب باید به این توجه کنید که چگونه حس آرامش و امنیت را ایجاد کنید، تاثیرگذارترین نکته انتخاب رنگ دیوار ها و وسایل اتاق خواب است زیرا این رنگ ها هستند که حس آرامش را ایجاد میکنند (داشتن اتاق خواب راحت برای هرکس مهم و ضرروی است به مقاله چیدمان اصولی اتاق خواب بروید تا دانش لازم برای چیدمان اتاق خواب خود را کسب کنی).

نحوه چیدمان وسایل اتاق خواب و وسایل تزیینی که انتخاب میکنید همگی در داشتن اتاق خوابی آرامش بخش کمک کننده هستند، نورپردازی اتاق خواب را فراموش نکنید و سعی کنید بصورت حرفه ای آن را انجام دهید.

دکوراسیون اتاق خواب ها

هنرمند شهرت رو در دیپیا پیدا کن

اولین سایت کاریابی هنرمندان

اینجا پروژه بگیر یا خودت رو معرفی کن

سخن آخر

برای اینکه بتوانید در خانه احساس راحتی بیشتری داشته باشید همانطور که گفتیم باید دکوراسیون و چیدمان مناسب آن را انتخاب کنید ما در این مقاله ما درباره دکوراسیون ورودی خانه، نشمین، پذیرایی، آشپزخانه، حمام و اتاق خواب به طور مختصر توضیحات لازم را داده ایم، در این مقاله چند نرم افزار کاربردی را برای طراحی خانه خود پیشنهاد داده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چیدمان هرکدام از بخش های خانه به مقالات آن ها در مجله دیپیا مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button