ترندهای طراحی مدمد و طراحی لباس

مدلهای جدید ویکتوریا سیکرت

نکات برگزیده مطلب
  • دانش قدرت است
  • در آینده ممکن است
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • Tip of the day: That man again
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • Spieth در خطر ناپدید شدن

ویکتوریا سیکرت فرشته های خود را تغییر میدهد. کمپین جدیدی در حوزه مدلینگ ایجاد شده که همه افراد با هر اندازه و سایز و رنگ پوستی جذاب هستند و لیاقت دوست داشته شدن را دارند. یک تضاد شدید بین مدل های قبلی این برند و مدل های جدیدش است. در گذشته ویکتوریا سیکرت به فرشتگانش با هیکل های بی نقص خود شناخته میشد. البته بخواهیم عمیق تر نگاه کنیم هنوز هم تعداد بسیاری از مدل هایش مشغول به کار در این برند هستند.

سخنان افسر ارشد بازاریابی ویکتوریا سکرت مارتا پیز درباره ایده جدید

افسر ارشد بازاریابی برند ویکتوریا سکرت، مارتا پیر گفت: طی یک سال ونیم گذشته مشغول سوال کردن از خانم ها بودیم تا بفهمیم به عنوان یک برند کجا را اشتباه رفتیم، چگونه باید برای زنان پیشرو باشیم و آنها از ما میخواهند که تغییر کنیم.

و جوابی که گرفتیم مربوط به ارائه طرز تفکر متنوع و ارتباط با زنان و نشان دادن انواع بیشتری از زنان بود، به طوری که انواع زنان میتوانستند خود را زیبا ببینند. من فکر میکنم چالش ما واقعا تحقق آن است.

مدلهای جدید برند ویکتوریا سکرت

کمپین جدید ویکتوریا سکرت

با بیان این اظهارات کاملا عمومی که ما متعهد به تحول و متعهد به حضور در میان زنان هستیم. به این معنی که مجبور به تغییر هستیم و گفت: ما خیلی به تغییرات دنیا دیر پاسخ دادیم، ما باید این رو متوقف کنیم که به مردها بگیم باید چطور خانم هایی رو بپسندند.(اگر به حوزه مد و لباس علاقه دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم که مقاله‌ی رنگ سال 2022 را نیز مطالعه کنید.)

این تغییر به خاطر اعتراض بسیار جنبش های بانوان صورت گرفت که تمرکز از داشتن سایزی ایده آل به سایزی دلخواه مبدل شود و بنار اعلام رسمی این شرکت با:

  1. پریانکا چوپرا ( بازیگر)
  2. مگان رپینو(بازیکن فوتبال)
  3. ادات اسکچ( پناهنده سودانی)
  4. ایلین گو
  5. آماندا کدنت
  6. پالوما السسر
  7. والنتینا سامپائو ( مدل ترنس برزیلی)

فعالیت خواهند کرد.

کمپین جدید ویکتوریا سکرت

این کمپین توجه خود را به حضور بانوانی اختصاص داده است که به خاطر دست آورد های خود موفق و مشورند و نه ظاهرشان.

ستاره فوتبال مگان رَپینو آیلین گو اسکی باز مشهور، پالوما اسلیر مدل پلاس سایز، پریانکا چوپرا جوناس سوپراستار سینما، ولنتینا سمپایو مدل ترنس، ادوت اکچ مدل و پناهنده ای از سودان جنوبی و آماندا دکادنه عکاس انگلیسی، از جمله پیشگامان این کمپین هستند. این خانم ها قرار است تعریف جدیدی از کلمه سکسی ارائه دهند، به این معنا که برند ویکتوریا سکرت از این به بعد باید با چالش های تازه ای روبرو خواهد بود مانند انتخاب انواع خانم ها با بدن ها و سایز های متفاوت، به گفته مارتین واترز مدیر اجرایی این برند وکتوریا سیکرت امیدوار است تا بتواند به یک مدافع جهانی برای توانمند سازی زنان تبدیل شود.

هدف کمپین جدید ویکتوریا سیکرت چیست؟

زنان با سایز های بزرگ، چیزی که در صنعت مد کمی تبدیل به یک چالش داغ شده است. مارتا پیر گفت این روند در حال انجام است. اگرچه تاریخ مشخصی برای زمانی که مصرف کنندگان سایز های بزرگ هنوز تعیین نشده است.

واترز در این مورد توضیح میدهد:وقتی دنیا در حال تغییر کردن بود، ما برای واکنش نشان دادن بسیار کند عمل کردیم. دیگر باید به این رویه که برطبق خواست مردان طراحی شده بود کنار زده میشد و به این موضوع پرداخته میشد که زنان چه میخواهند. خانم هایی که عضو این کمپین هستند با عنوان the VS collection خطاب شده و در زمینه های تبلیغات، مشاوره و ارائه برند در شبکه های اجتماعی، فعالیت خواهند کرد.

در کنار تغییرات بسیار در فرم ظاهری و اهداف برند، ویکتوریا سیکرت از ساختار و درونی نیز برخوردار شده است. زیر یک تیم اجرایی تازه کار به آن پیوسته و گروه هیئت مدیره جدیدی در حال تشکیل است که اکثر اعضای آن را خانم ها تشکیل خواهند داد. مگان رپینو، فوتبالیست 35 ساله و عضو کمپین جدید برند در این مورد میگوید: این برند در حال فرستادن پیام های آسیب زننده ای به دختران بود که در عین حال مردسالارانه و جنسیت زده بودند.

واترز همچنین با بیان این که فرشتگان برند را مطابق با فرهنگ زمانه نمیداند گفت: من همیشه میدانستم که باید تغییر کنیم اما مشکل اینجا بود که تا کنون کنترل کاملی روی برند نداشتیم و نمیتوانستیم این کار را عملی کنیم. تابستان امسال برند ویکتوریا سیکرت از برند های L Brands وBath Body Works جدا خواهد شد تا تبدیل به یک شرکت مستقل شود و لس وکسنر موسس L Brands به همراه مدیر اجرایی اد ریزک در این ماجرا دخیل نخواهند بود.

به صورت کلی تلاش برند ویکتوریا سیکرت بر این است که محصولات جدید خود را با تنوع بیشتری در سایز و کیفیت بالاتر ارائه کند و همچنین به تولید آیتم های نو و بی سابقه در برند مانند پوشاک مخصوص بارداری و البته پادکستی با اعضای کمپین VS Collective که نیازی به تبلیغات بصری ندارند، بپردازد. همچنین بر طبق گفته های واترز، آنها نیز مانند بسیار از طرفداران این برند، دلتنگ فشن شوهای هیجان انگیز آن خواهند شد اما در سال 2022، با شکلی تازه و متفاوت باز خواهند گشت.

همه چیز درباره مبانی و اصول طراحی لباس(کلیک کنید)

ویکتوریا سیکرت با کمپین جدید خود را از ورشکستگی نجات داد

این خبر خوبی برای ویکتوریا سکرت است که در ابتدای شیوع سه ساله بیماری در سراشیبی قرار داشت و از دست دادن درآمد، سهم بازار و خریداران خود بخشی از این آسیب بود. مشتری ها به سایر برند ها روی آورده بودند زیرا آنها از معیارهای زیبایی دست نیافتنی خسته شده و با کیف پول خود به برند هایی که به فکر راحتی آنها بودند رای دادند.

در سال 2020 قبل از همه گیری بیماری کورونا، ال برندز اعلام کرد که عمده سهام ویکتوریا سیکرت که شامل بخش های لباس زیر زنانه، بیوتی و لاین پینک به شرکت سهامدار خصوصی Sycamore Partners به مبلغ 525 میلیون دلار می فروشد که این تلاش برای جلوگیری از ورشکست شدن این برند بود. سه ماه بعد، پس از همه گیری کورونا این رقم سقوط کرد و ال برندز اعلام کرد که این کار را به تنهایی انجام میدهد و احتمالا لاین سود آور صابون، ضدعفونی کننده دست و عطر را باز کرده و خصوصی میکند.

کمپین جدید ویکتوریا سکرت

این خبر باعث توجه مجدد جامعه سرمایه گذاری شد. سهام ال برندز در ماه های بعد افزایش یافت. سهام ال برندز از بازار فروش 5.11 درصدی به 62.79 دلار قطعه رسید. تا اکنون نسبت به سال گذشته تقریبا رشد 302 درصدی داشته است. به گفته J.P. Morgan تحلیگر قیمت 525 میلیون دلار در اویل سال 2020 برند ویکتوریا سکرت به حدود 5 میلیارد در بهار 2021 رسید.

تلاش های دیگر برای بازگرداندن تجارت به روزهای شکوه خود شامل استخدام افراد حرفه ای بود. ازجمله استخدام مارتا پیز و جایگزینی مهاز با مارتین واترز. در اکتبر 2019 ، این برند اولین مدل سایز بزرگ خود علی تیت کاتلر و پس از آن اولین مدل تراجنسی خود، والنتینا سامپایو را در ماه آگوست سال بعد استخدام کرد. اخیراً ، Victorias Secret از مدل نه ماهه باردار گریس الیزابت برای کمپین روز مادر خود استفاده کرد. در اوایل سال جاری ، Victorias Secret از بازگشت لباس شنا برای انتخاب فروشگاه ها رونمایی کرد. علاوه بر این ، L Brands عمده سهام تجارت Victorias Secret UK را به Next plc فروخت و صدها فروشگاه غیر سودآور را تعطیل کرد تا راهی برای بازارهای پردرآمد مانند میلان و اسرائیل ایجاد کند.

سخن آخر

جی سول ، تحلیلگر UBS ، در یادداشتی نوشت: Victorias Secret از مزایای آن ناشی از اندازه ، پایگاه داده مشتری و منابع مالی است که رقبای بسیار کمی می توانند با آن مطابقت داشته باشند. رشد درآمد شدیدتر از حد انتظار و جدایی آینده [ال برندز] به دو شرکت جداگانه باعث خواهد شد.

مقالات مرتبط

68 Comments

  1. This is the right website for anyone who wishes to find out about
    this topic. You realize a whole lot its almost hard to argue with you (not
    that I personally will need to…HaHa). You certainly put a new
    spin on a subject that has been written about for decades.
    Excellent stuff, just excellent!

  2. Hey there just wanted to give you a quick heads up.
    The text in your content seem to be running off the screen in Chrome.
    I’m not sure if this is a format issue or something to do with internet browser compatibility but
    I figured I’d post to let you know. The style and design look great though!
    Hope you get the problem solved soon. Kudos

  3. I must thank you for the efforts you have put in penning this blog.
    I’m hoping to see the same high-grade content from
    you later on as well. In truth, your creative writing abilities
    has motivated me to get my own, personal website now 😉

  4. Hello! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog
    to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
    If you know of any please share. Kudos!

  5. Hello I am so excited I found your website, I really found you
    by mistake, while I was browsing on Askjeeve for something else, Regardless I am here now and would just like to say thanks
    for a fantastic post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don’t have time
    to read it all at the moment but I have
    bookmarked it and also added your RSS feeds,
    so when I have time I will be back to read much more, Please do keep
    up the fantastic job.

  6. Right here is the perfect blog for everyone who would like
    to understand this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I personally would want to…HaHa).
    You definitely put a fresh spin on a topic that has been written about for years.
    Great stuff, just excellent!

  7. Simply desire to say your article is as surprising. The
    clearness in your publish is just spectacular and i could think you are an expert on this
    subject. Fine together with your permission allow me to seize
    your feed to keep up to date with approaching post.
    Thank you 1,000,000 and please continue the gratifying
    work.

  8. This is very interesting, You are a very skilled blogger.
    I’ve joined your rss feed and look forward to seeking more of your fantastic post.
    Also, I have shared your web site in my social
    networks!

  9. hello!,I really like your writing so much!
    proportion we be in contact more about your article on AOL?
    I need a specialist in this space to unravel my problem.

    May be that’s you! Taking a look forward to peer you.

  10. Hi are using WordPress for your site platform? I’m new to the blog world but I’m trying to get started and set up my own. Do
    you require any html coding expertise to make your own blog?

    Any help would be really appreciated!

  11. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I don’t know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you aren’t already 😉 Cheers!

  12. I blog often and I genuinely thank you for your information. The article has truly peaked my interest.
    I am going to bookmark your website and keep checking for new details about once a week.
    I opted in for your RSS feed as well.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button