ایده های مدمد و طراحی لباس

مدل مانتو تابستانی 1400

نکات برگزیده مطلب
  • دانش قدرت است
  • در آینده ممکن است
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • Tip of the day: That man again
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • Spieth در خطر ناپدید شدن

همانطور که در مقاله های گذشته درباره اهمیت مد ولباس در ایران گفتیم در این مقاله قصد داریم مانتوهای تابستانی که همه بانوان به دنبال آن هستند را دسته بندی کنیم و برای شما بیاوریم. یکی از نکات مانتوهای تابستانی این است که هم باعث شیک پوشی شود و هم از گرما زدگی جلوگیری کند. ما در این مقاله انواع مدل مانتو 1400 را به شما خوانندگان عزیز نشان می دهیم.

مدل مانتو برای خانم های قد بلند

قد بلند یک مزیت است و می توان انواع لباس ها را انتخاب کرد. با کمی دقت خانم های قد بلند انتخاب های بهتری خواهند داشت. از همین ابتدا بهتر است دو دسته متفاوت را در گروه قد بلندها در نظر بگیریم.

  1. قد بلندهای لاغر و ریز نقش

انواع مانتوهای پیلی دار، فون و چین دار را برای خانم های ریز نقش و قد بلند پیشنهاد می دهد. بهتر است قد مانتو را کمی بالای زانو در نظر بگیرید.

برای خرید مانتو پیشنهاد میکنم به سایت بانی مد سر بزنید.

برای آشنایی با انواع مانتوهای سنتی می‌توانید مقاله مربوطه به آن را بخوانید.

مانتو پیله دار تابستانی

  1. قد بلندهای چاق و دارای اضافه وزن.

مانتو با برش راسته و ترکیب رنگی تیره در طرح مانتو ایده مناسبی برای خانم های قدبلندی است که کمی اضافه وزن دارند.

مانتو راسته تابستانی

خانم های قد بلند توجه کنند! مانتوهای تک رنگ اندام را بلندتر نشان داده و مناسب افراد قد بلند نیست. خانم های قد بلند در ترکیب مانتو و شلوار از رنگ های متفاوت استفاده کنند تا ترکیب رنگی موجب تقسیم اندام شده و تناسب بیشتری در اندام دیده شود. مانتوهایی که در کمر تنگ می شوند نیز دید بهتری ایجاد می کنند.

مدل مانتو برای خانم های قد کوتاه

اگر قد کوتاهی دارید، نگران ساخت استایل خود نباشید. مطمئنم شما خانم های زیادی را می بینید که قد کوتاه یا متوسطی دارند اما با کمک ترفندهایی قد خود را بیشتر از اندازه ای که هست، نشان می دهند.

نکته های مهم برای انتخاب لباس

1. مانتو بلند تک رنگ انتخاب مناسب برای شما

یکی از روش های ساده برای بلندتر به نظر رسیدن شما استفاده از یک رنگ در کل ست روزانه تان است. یعنی استفاده از مانتو بلند در کنار شلوار و شالی به رنگ مانتو. شما می توانید اکسسوری های استایل خود را از کیف، کمربند و روسری را نیز به رنگ مانتو انتخاب کنید.

2. مانتو بلند تیره بپوشید

رنگ تیره بهترین رنگ در انتخاب مانتو بلند برای استایل خانم های کوتاه قد به نظر می رسد. علت اینکه رنگ تیره را پیشنهاد می کنیم، این است که با پوشیدن مانتو تیره شما لاغرتر به نظر می رسید. این لاغری تاثیر زیادی در باریک دیده شدن شما نیز دارد.

3. مانتو بلند چسبان جایگزین مانتو اورسایز

پوشیدن مانتوهای بلند و اورسایز ممنوع! یکی از نکاتی که به هنگام خرید مانتو بلند برای خانم های کوتاه قد باید مورد توجه قرار گیرد، این است که سایز مانتو بلند باید دقیقا فیت تن و حتی کمی چسبان باشد. زیرا مانتوی فیت تن خطوط بدن تان را برجسته می کند و شما باریکتر دیده می شوید. بنابراین از پوشیدن مانتوهای بلند اورسایز خودداری کنید، زیرا زیرا خطوط بدن شما محو خواهند شد و بر خلاف تصورتان نه تنها قد شما را بلندتر نشان نمی دهد بلکه باعث می شود، جثه شما ریز نقش و کوچک تر به نظر آید.

4. مانتو با طرح شلوغ نپوسید

شما می توانید مانتوهایی را انتخاب کنید که سبک و ظریف هستند. طرح پیشنهادی در انتخاب مانتو بلند برای استایل خانم های کوتاه قد، طرح راه راه عمودی است. زیرا طرح راه راه عمودی باعث می شود، شما باریک تر و کشیده تر به نظر برسید. هرچه طرح راه راه عمودی مانتوی شما باریک تر باشد، قد شما نیز بلندتر دیده می شود. همچنین شما می توانید از مانتوهای بلندی استفاده کنید که در آن ها از برش های عمودی استفاده شده است، زیرا همان تاثیر را در نمایش قد شما خواهد داشت.

5. مانتو بلند کمربنددار بپوشید

بهترین مدل کمربند برای بستن روی مانتو بلند استایل خانم های کوتاه قد، کمربند باریک و ظریفی است که همرنگ مانتو شما باشد. این مدل کمربندها باعث می شوند که پاهای شما بلندتر و کشیده تر دیده شوند. اگر مانتو جلو باز می پوشید، می توانید از این کمربندها برای شلوار، دامن یا پیراهن خود استفاده کنید. برای مثال اگر پیراهنی دارید که می خواهید آن را در زیر مانتو جلوباز خود بپوشید و در ناحیه کمر کمی گشاد است، بهتر است با یک کمربند مناسب آن را سفت ببندید. در ضمن هر چه کمربندها را بالاتر ببندید، اندازه پاهای شما بلندتر به نظر می رسد و در نتیجه قد شما بلندتر دیده می شود. تا حد امکان برای مانتوهای بلند از کمربندهای عریض و کلفت استفاده نکنید زیرا تمام تلاش های شما را برای قد بلندتر به نظر رسیدن به باد خواهد داد.

6. روسری بلند بهترین گزینه برای افراد قد کوتاه

یکی از مهم ترین آیتم ها در پوشش خانم های ایرانی در فضای بیرون منزل روسری یا شال می باشد. یکی از تصورات غلط در زمینه ی پوشش روسری و شال مناسب با مانتو بلند برای استایل خانم های کوتاه قد، استفاده از آیتم های با اندازه کوتاه می باشد. پیشنهاد ما استفاده از روسری و شال های بلند در کنار مانتو بلند برای استایل خانم های کوتاه قد است، چرا که بلندی این آیتم ها روی لباس شما سبب می شود، قد شما بلندتر به نظر برسد. روسری های بلند با ایجاد تعادل بین بالاتنه و پایین تنه شما را بلندتر نشان می دهند.

روسری تابستانی

برای خرید روسری های خوشگل و رنگی بر روی لینک کلیک کنید.

7. چه شلواری مناسب!

ترفندی که برای بلندتر به نظر رسیدن در پوشیدن شلوار با مانتو بلند برای استایل خانم های کوتاه قد پیشنهاد می شود این است که بلندی شلوار تا مچ پا باشد تا قد شما کشیده تر به نظر برسید. از جمله مدل شلوارهای مناسب برای استایل افراد کوتاه قد می توان به شلوارهای راسته، دمپا گشاد و فاق بلند اشاره کرد. از پوشیدن شلوارهای مام استایل در استایل خود دوری کنید زیرا شما را کوتاه تر نشان می دهند.

20 مدل مانتو تابستانی سال 1400

قبل از اینکه به سراغ عکس ها بروید پیشنهاد میکنم تا مانتو های زیبا این پیچ را مشاهده کنید.

مقالات مرتبط

228 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button